Ničí vás sedavá práce? Toto vás v okamžiku zbaví bolesti! Stres a neustále sezení v práci ničí vaši páteř. Uvolněte ztuhlou šíji aniž abyste vůbec pohnuly ze židle…

 

Pokud si toho na ramena berete příliš mnoho, dříve či později to pocítíte, a to doslovně. Nadměrné přetížení způsobuje, že nám ztuhne svalstvo v oblasti ramen. Každodenní stres z termínů a nesprávné sezení před obrazovkou počítače jsou pro vaši páteř smrtelnou kombinací. Uvolnit ji vám pomůže krátký strečink.

Existují techniky, pomocí kterých dokážete svalstvo uvolnit, aniž jste se vůbec pohnuly od stolu. Narovnejte záda, ruce dejte za hlavu a propleťte prsty. Skloňte hlavu a bradu táhněte k hrudníku. Netlačte na ni rukama, ale nechte klesnout lokty – jejich váha zvýší tlak na ztuhlé svalstvo v oblasti krční páteře. Vydržte 10 sekund.

Nebo vyzkoušejte kroužení rameny. Konečky prstů se dotkněte ramen a střídavě opisujte lokty kroužky jako byste plavali. Opakujte alespoň 4krát a potom kružte dozadu.